فولی تقویت کننده کولر

فولی

فولی تقویت کننده کولر و موتور خودرو چطور کار میکند؟؟

هر خودرو در حالت سلو با دور موتور استاندارد ۸۳۲ دور به صورت نرمال در حال کار کردن به صورت

منظم میباشد لحظه ای که از خودرو کولر گیری میشود بخاطر فشار وارده کمپرسور به موتور با کاهش

۲۷۶ دور در دقیقه برای موتور روبرو خواهیم شد ولی با وجود کاهش دور از ۸۳۳ تا ۶۶۶ دور در دقیقه

راندمان عملکردی کمپرسور در شرایط عادی سرمایش مطلوب ایجاد میکند.

بنابر این بخاطر کاهش دور ایجاد شده موتور خودرو دچار لرزش میشود که در سیستم های جدید خودرویی

با دستوری که بلافاصله بعد از فشردن کلید ac کولر قسمت هوشمند موتور که ای سی یو هست به

سیستم سوخت اعمال میکند دور به حالت اولیه خود بر میگردد بنابر این افزایش سوخت در حالت

سلو را شاهد هستیم و در مرحله حرکتی خودرو بخاطر وجود فشار کمپرسور مصرف اعمال شده باعث

بالا رفتن مصرف سوخت خواهد شد با طراحی انجام شده بجای افزایش دور موتور با کاهش قطر فولی

انتقال نیرو موتور به سمت دریافت کننده های نیرو از قبیل کمپرسور کولر هیدرولیک فرمان آلترناتور

در اصل کار دور موتور تغییری ایجادنشده فقط پیمایش انتقال انرژی از موتور به موارد ذکر شده تا

مقدار یک پنجم کاسته شده است بنابر این دیگر فشاری بر روی موتور خودرو محسوس نخواهد بود.

تعمیر فولی

فولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *