خدمات پس از فروش
۱- نصب و راه اندازی رایگان تجهیزات هوای فشرده که خریداری شده
۲- آموزش کامل کار با کمپرسور و سایر تجهیزات نصب شده در سطوح اپراتور و کارشناسی
۳- ارائه خدمات در چهارچوب گارانتی های محصولات در طول دوره گارنتی
۴- ارائه فهرست قطعات یدکی و مصرفی برای مصارف سالیانه کمپرسور ها و سایر تجهیزات مستقر در کمپرسور خانه
۵- انجام سرویسهای دوره ای در صورت درخواست مشتری
۶- ارتباط مستمر و مداوم با نمایندگان خریدار در خصوص وضعیت سلامت تجهیزات
۷- انجام خدمات پس از فروش پس از طی دوره گارنتی در چهارچوب تعرفه های خدماتی پرشین کمپرسور